0

Hogy egészséges és fitt légy: antioxidáns fogyókúra céljából

Az antioxidánsok nagyon sokoldalúak, ugyanis amellett, hogy megkötik a szervezetben felhalmozódott szabadgyököket és semlegesítik őket, még fogyókúrákhoz is használhatók. Az antioxidáns fogyókúra nemcsak természetes és egészséges módja a súlyvesztésnek, hanem gyors és eredményes is egyszerre. Mivel javítják az anyagcserét a gyümölcsökben és zöldségekben található antioxidánsok, nemcsak egészségesek, hanem karcsúsítanak is.

Az antioxidáns fogyókúra lényege a minél több C-vitamin szervezetbe való juttatása, ugyanis a C-vitamin állítja elő azokat a vegyületeket, melyek átalakítják és lebontják a tápanyagokat. A sok C-vitamin fogyasztásával tehát gyorsabban tudja szervezetünk lebontani az egyes tápanyagokat, melynek következtében az agyagcsere is felgyorsul. Ezen folyamat révén érhető el hatásosan és egészségesen a súlyvesztés.

Antioxidáns fogyókúra

Antioxidáns fogyókúra

Az antioxidáns fogyókúra már 5 nap után érezteti hatását. Ezen idő alatt reggelikre fogyasszunk joghurtokat, teljes kiőrlésű gabonából készült müzliket, 1-2 tojást, zöld teát, pirítóst és természetes lekvárokat. Tízóraira kizárólag gyümölcs: alma, narancs stb. ajánlott. Ebédre előnyt élveznek: a zöldségsaláta, a zöldségkrém levesek, a sovány húsok, főzelékek, a grillezett halak, melyekhez egy pohár zöld teát is fogyasszunk el.

Az uzsonnáknak szintén kizárólag gyümölcsökből kell állniuk az antioxidáns fogyókúra ideje alatt, például: narancs, mogyoró, kiwi, mandula stb. Vacsorára is könnyű ételeket fogyasszunk, melyek nem terhelik meg a gyomrot az alvás ideje alatt. Együnk gyümölcssalátákat, káposztalevest, zöldségsalátákat, melyekhez bátran fogyasszunk el egy deci vörösbort is!

  
Iktatva: Antioxidáns Címkék: , , ,

Írj most.

Küldés
Antioxidáns 2017