0

Antioxidáns gyümölcsök, zöldségek

Az antioxidáns gyümölcsök, zöldségek fogyasztása nagyon fontos azért, hogy megőrizzük az egészségünket. Az antioxidáns bevitele a szervezetbe legnagyobb mértékben akkor teljesíthető, ha nagyon sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk. Ez azért fontos, mert az antioxidánsok megölik a szabadgyököket, ezáltal nem károsodnak a sejtjeink, így csökken a rákos megbetegedés kockázata.

Antioxidáns gyümölcsök: szilva, alma, körte, áfonya, szeder, málna, eper, dinnye, sárgadinnye, meggy stb. Lényegében minden gyümölcs tartalmaz antioxidánsokat, nekünk csak arra kell odafigyelnünk, hogy változatosan étkezzünk és csempésszünk be minél több gyümölcsöt étrendünkbe. A rendszeres antioxidáns gyümölcs- és zöldségfogyasztás megerősíti immunrendszerünket, könnyebben leküzdjük betegségeinket, és nem csak fizikailag, hanem lelkileg is felfrissülünk, hisz egészségesen étkezünk és nem méreganyagokat viszünk be szervezetünkbe.

Antioxidáns gyümölcsök zöldségek

Antioxidáns gyümölcsök zöldségek

Az antioxidáns zöldségek, mint a zeller, petrezselyem, paradicsom, sárgarépa, káposzta, borsó szintén olyan vitaminokat és antioxidánsokat tartalmaznak, amelyek hatékonyak a szabadgyökökkel szemben. Ezek a zöldségek a legegyszerűbb háztartásban is fellelhetőek, és rendszeres fogyasztásuk sok pozitív hatást eredményez: felgyorsul az anyagcsere, a keringési rendszerre is kiváló, emellett egészségünk megőrzése is garantált.

Az antioxidáns gyümölcsök, zöldségek fogyasztása naponta szükséges, hisz az antioxidánsokat és vitaminokat a szervezet önmaga nem képes előállítani, csakis akkor, ha megfelelő mennyiséget viszünk be étkezések közben. Az antioxidáns gyümölcsök és zöldségek nélkülözhetetlen alapkövei mindennapi életünknek.

 

  
Iktatva: Antioxidáns Címkék: , , ,

Írj most.

Küldés
Antioxidáns 2017